Gångtest

Sov fantastiskt bra i natt vilket jag alltid gör natten efter att man har vart ute, och det passade ju bra med tanke på dagens tidiga aktivitet inom träningsläran - gångtest! Helt enkelt så att man går 2 km på en plan bana så fort man kan. Mäter pulsen när man gått i mål och räknar på vissa värden man får ut av testet och till slut har man ett siffervärde så man kan se fitnesskapaciteteten. Fungerade helt ok och kan vara till stor hjälp under LIA:n. Sedan hem till studierna som är väldigt sega för tillfället, såg bara framåt på kvällen då jag skulle få träffa lilla Alva. Åkte till syrran och hälsade på det lilla underbarnet och blev helt frälst när hon dök upp. Denna underbara tjej som jag kommer tillbringa resten av mitt liv med. En ny och väldigt väntad familjemedlem.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe Morbror Karl! Finare morbror kan lilla Alva inte få!

2008-09-13 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback