Bakom ratten

Nu känns det som vi har fått lite grepp om praktiken och upplägget, pontus o jag. Hoppas på en givande föreläsning där de anställda blir nöjda och att de lär sig något. Syster ringde och klagade på regnet så jag var tvungen hämta henne och ta en sväng på stan med henne hehe....men det var kul...inga inköp men har hittat kläder inför helgen som kommer inköpas vid ett senare tillfälle.

Med tanke på att jag har kört en del bil i mina unga dar och vill nog påstå att jag kör bättre än de flesta så förundras man hur vissa personer egentligen kan ha ett körkort. Räcker med att köra inne i stan och direkt så märker man hur illa folk hanterar sin bil. De kan inte reglerna och framför allt så kan de inte hålla ett tempo vilket man måste för att klara sig som chafför. Så är det ngn som känner sig lite osäker bakom ratten så tar jag gärna lite privatlektioner  med personen i fråga. Helt gratis dessutom. Så tveka inte att höra av er!

Så här ser jag ut nu för tiden för er som inte träffat mig på länge eller inte alls......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback