Lördag eftermiddag ...

Lördag eftermiddag och sitter i soffan framför Nasas hemsida. Har ett stort intresse för rymdfart vilket jag följer ganska intensvit via nätet. Blir lätt att man fastnar framför datorn när man har en ledig dag. Var uppe tidigt i morse för ett konditionspass på gymmet. Tänkte simma men bassängen var avstängd så det fick bli att springa på bandet i stället.

Ska snart bege mig hem till pappa för att titta på fotboll, hockey och äta middag. Syrran kommer oxå förbi med Alva såklart. Hon är en del av familjen nu, en del som är efterlängtad och som får alla att må bra!

Funderar på om jag ska skaffa en liten kompis till mitt lejon här hemma. Ganska nyvaken nu faktiskt hehe. Passade på att ta en bild.....



Kommentarer
Postat av: Helena

Söt Aslan :)

2008-10-19 @ 21:14:33
URL: http://hellebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback