Upplägg av träning

En stor del av dagen har ägnats åt studier vilket gör att hjärnan är ganska fullproppad just nu. I morgon två tentor vilket jag hoppas går bra. Är inne i en ganska tung träningsperiod nu vilket känns kanon efter allt knaprande av pencilin.

Lägger upp min träning på ett mycket individuellt sätt som passar min kroppsammansättning på ett perfekt sätt. Idag överkropp vilket innebär:

Bröst - rygg
Biceps - triceps
Axlar
Mage

3 övningar på varje del och 1 set - 12 rep

10 min rodd som uppvärmning och 15 löpning som avslutning
Efteråt självklart 10 min stretch....

Självklart tränar jag på Nautilus......



Kommentarer
Postat av: caroline

En låt jag vet du skulle gilla är Dancing in heaven med Q-Feel

2008-10-16 @ 22:35:17
Postat av: Anonym

Hej:) Sitter du också hemma? Eller har du dragit till bloggalan? :)

2008-10-16 @ 22:40:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback