Musikalkväll

Brukar vara bra på att planera saker och ting och vill gärna ha tid till det som är prioriterat vilket jag gjorde idag. Träning på morgonen, sedan hem till plugget, lunch och synundersökning hos Specsavers vilket inte gick som  jag väntade mig. Satt där en lång stund med undersökning mätning osv. Men värderna kunde inte fastställas idag så jag ska dit i morgon igen för att kunna få exakt svar på det exakta synfelet så jag ska investera i nya glasögon. Efter det hem till plugget igen och lite förberedelse för kvällens begivenhet - Allt eller inget, The full monty!

Visste inte något om denna film som nu skulle sättas på till musikal. Men jag blev inte besviken. Var ju premiär och det märktes en del på deltagarna. Kvällens stora behållning var Martin Rydell som spelade en av huvrollerna och gjorde detta med bravur. En ganska lång tillställning men som höll hela vägen. En bra mix av allvar och skratt vilket blandades med många härliga sångprestationer. Ja helt klart värt att se den, men kan bli svårt i längden då filmen är ganska okänd i landet och dessutom så är biljettpriset ganska så saftigt. Men jag ångrar mig verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback