Måndag igen...

Måndag igen då och sömnen i natt gjorde mig gott efter helgens förkylning. Denna vecka är ganska lugn med bara en föreläsning i skolan och resten egna studier. Men det finns att göra, hemtenta i folkhälsa och lite annat smått o gott att plugga på. Tog mig en långpromenad då jag skippar träningen pga att jag har vart lite krasslig. Träna med virus i kroppen är verkligen inte att rekomendera trots att vissa hävdar motsatsen. Suttit en timme på bibblan med lite böcker som har med min affärside att göra....här smides planer hehe...

Precis hemkommen från promenaden då jag också passade på att ösa ur båten som vi snart ska ta upp. Tog lite fina höstbilder.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev ju riktigt bra kort med nya kameran,fiint Kalle! Får vi se lite av din estetiska sida nu då.. hehe, och jackan satt som den skulle me ser ja;)

2008-10-27 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback