Kreativ dag

Ännu en ny vecka tar sig början. Dagen tog sin början nere på Fredriksskans där vi skulle springa coopertest. Eller jag gjorde det inte....men två tappra själar sprang de 6 varven och jag var imponerad. Sedan back to school för genomgång och uträkning. Avslutade förmiddagen med ett steptest vilket är lite enklare och kanske passar in för en arbetsplats på ett annat sätt än coopertestet då det är mer utvecklat för eliten och vältränade personer. Vi har gått igenom mycket olika tester nu vilket känns bra inför framtida jobb och projekt.

Lunch i skolan och sedan mer plugg, hemtenta i folkhälsa....en rejäl sådan...mycket mycket att skriva, men jag gillar kursen. Absolut ngt jag kan tänka mig att jobba med i framtiden. Att få påverka och föreläsa inför mänmniskor på gruppnivå om ett sådan viktigt ämne skulle ge mig stimulans och glädje. Intag av måltidsersättning och en massa kaffe innan hemfärd. Kort vila och sedan upp till gymmet för ett rent konditionspass. Löpning 30 min och cykling 20. Avslutning med mage och rodd.

Kvällen blir lugn med en del surfande. Mycket musik som så  alltid för mig och självklart är det 80-tals hits jag letar efter. Har ni några förslag över bra låter från detta årtionde eller frågor om låtar så kontakta mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback