Helgen

Var underbart att kunna sova utan någon värk och jag var verkligen pigg på jobbet under lördagen. Kanelbullens dag så vi bjöd på dessa godbitar till vara kunder......mkt uppskattat hehe....sedan hem för att kolla HV som äntligen tog en seger och jag mös verkligen när jag satt där hemma i soffan...Lite fest hos min syster efter det vilket var trevligt och välbehövligt.

Idag mycket lugnt med jobb fram till 16 och sen KFF. Blir inte så mkt gjort här hemma när jag jobbar hela helgen. Energin i kroppen försvinner ganska fort, människor är krävande individer. Tur att man har Aslan som hela tiden ger en energi och ett leende på läpparna.....nu dax för lite massage.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback