Dubbla tentor

Trött idag vilket förklaras med en lång kväll i går som ägnades åt diverse läsande. Två tentor på förmiddagen vilket gick sådär. Glad om jag klarar dem, men mer än så är det inte. Det fantastiska vädret håller i sig vilket trissar upp tillvaron lite extra, och det är aldrig fel. Men det kan fortfarande bli en lång, trist höst !

Lunchade med Pontus inne på Zorbas i city och buffen kan jag verkligen rekomendera. Supergott, mycket att välja på och vällagat.....världsklass med andra ord ! Ut på stan för att leta kläder vilket är som en djungel i denna håla. Utbudet är verkligen urkasst med tanke på att alla har samma kläder på sig vilket är beklagligt. Passade oxå på att lämna in min mobil som har fått lite glapp i sig. Lyssnar en massa mp-3 med den, vilket inte fungerade som Karl ville att det skulle göra. Annars blir kvällen lugn. Ska läsa en nyinköpt bok om löpträning vilket jag hittade på REA.


Har beställt nya löparskor, med dessa på sig så känns det som att springa på moln.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor...WoW!!!

2008-10-18 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback