Tankar...

Varit lite dålig på att uppdatera men det är mycket att tänka på nu. Lugnar ned sig några dagar då vi har färdigställt rapporten från LIA:n. Vi fick dessvärre inga anmälningar till UKK.testet vilket kanske inte var så konstigt med tanke på vädret ut. Men på det stora hela är jag nöjd med resultatet och nu börjar förberedelsearbetet inför nästa period. Utöver detta så finns det annat skolarbete att göra så jag delar upp det lite då och då för att få kvalitet i det.

Idag var det dax för besök hos ögonläkaren på SPL. Var lite nervös innan men det gick bra och han hittade inga fel. Har väntat ett tag nu på att få välja ut mina nya bågar så nu börjar det svåra jobbet, kräsen som jag är. Frisören fick sig även ett besök idag och jag blev nöjd med resultatet som så alltid.

Känslan just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback