Snart är julen här

Mörkt och kallt ute, helgen är snart slut. Ja tiden går fort mkt fort och snart är julen här. Jag försöker skippa hysterin då jag anser att julen är en stor köpfest där man många gånger glömmer syftet med firandet. Årets jul kommer vara speciell på många sätt. Mamma kommer att saknas och jag vet inte idag hur jag kommer reagera på det. Livet blir inte alltid som man har tänkt sig, men våra jular med familjen har varit något som verkligen finns i minnet.

Gjort relativt lite denna helgen, pysslat om mig själv en del. Med god mat och bra film och tankarna på annat håll. Kollat lite bilar med pappa och elin, trevligt att umgås och lunch blev det också föresten. Idag plugg hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback