Projektarbete

Dagen har vart intensiv med externa föreläsare på förmiddagen. Helt klart intressant detta med folkhälsa och framför allt i kommunen man själv bor i. Eftermiddagen ägnades åt vårt nya projektarbete som vi ska dra igång inom kort. Många röster som ville bli hörde vilket inte är ovanligt när det gäller klassen jag går i. Allt upprepades 10 gånger innan vi tog några avgörande beslut. Vi ska ha en mässa inriktat på det vi studerar inom. Kommer bli mkt bra och givande för alla partner, det är jag övertygad om.

Stannade kvar för att göra ett submaximalt test på min syster viket gick perfekt. Så nu är man ganska nöjd med sig själv. Hemtentan är strax klar även om jag inte är 100 % nöjd med den. Svåra frågeställningar men förhoppningsvis bra svar från min sida. Ska bli skönt med helg, ladda batterierna med en del träning och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback