Nu ser vi framåt

Och så var helgen här snart igen. Läskigt vad tiden går fort, känns inte som man hänger med och snart är det bara 1 termin kvar på min utb. Rapportskrivning idag vilket gick helt ok. Man bävar för att ta sig an skrivande men när jag tittade lite nämre på mallen så var det inte så farligt mycket som skulle sammanfattas. En himmla massa analyserande vilket passar mig perfekt hehe. Hem för lite mellanmål och sedan iväg för att simma några längder. Lite plugg efter det och syrran kom förbi en sväng vilket alltid är trevligt.

HV på tv och det blir mer och mer ledsamt att se årets lag. Flytet och viljan finns inte och vissa spelare borde bänkats för länge sedan. Men jag är en sann supporter, har följt laget sedan 1988 då jag såg min första match. Vi hv-fans stöttar laget i med och motgång jämfört med många fans som är medgångsupportar ända upp i dalen. Visst HV är ett topplag nu och man är lite bortskäm. De första 4 säsongerna jag följde laget så gick inte laget till slutspel och då kände jag haru hjärtat skapades. Hoppas på en vändning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback