Lyckad helg

Ja helgen blev verkligen lyckad. Precis som planerad och det började i går med att jag var en sväng på gymmet, men körde mkt lugnt och mest kondition. Iväg till liljas för att titta på bil tillsammans med pappa. Vi leter för fullt efter den rätta bilen vilket vi snart kommer hitta. Lågkonjunkturen gör att många släpper sina bilar billigt.  Och detta gäller det att utnyttja. Hem efter det för att städa lägenheten sedan kom Sandra förbi runt 19 tiden för en liten uppstart innan festen hos Tomas. En gedigen liten skara var samlade när vi intog salongen och mitt vin hälldes upp innan skorna var avtagna. Blev kanske lite för mkt av den goda varan men jag hade superkul hela kvällen. Förfesten fortsatte med lite karaeoke, alltid lika kul men kanske inte alltid lika bra hehe. In till harrys för vidare fest och kön ringlade lång utanför. Väl inne var det smockat med folk men det var ändå riktigt skoj och kvällen avslutades ganska så tidigt ändå. Jag var nöjd och hoppas de andra var likaså.

Mycket lugn söndag med plugg mitt på dagen, och en powerwalk efter det. Blåste kanske lite väl mkt för min smak men det får man ta. Var riktigt uppfriskande och energinivån ökade med många procent, kraften i kroppen kom tillbaks och jag ser fram emot en ny händelserik vecka.

Det är tur att man har en polis med sig när det vankas utgång


Kommentarer
Postat av: A

Ahh en redig läckerbit till vänster! ;)

2008-12-26 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback