Lill Lördag

Trevlig morgon med läsning att ett stort aktat namn är på gång till HV. Har starka källor som säger mig att spelaren kan bli en av de mest avlönade i ligan. Ja något måste göras för det ser inte bra ut på forwardsidan nu när en del skador hägrar. Pengarna finns och jag är övertygad om att det kommer göras vissa förändringar i truppen om läget fortgår.

Planerat lite på praktiken inför kommande UKK-test vi ska leda nästa vecka. Bara att hoppas att det kommer några deltagare nu. Ett bra test för att få fram ett konditionsvärde där man jämför förändringarna i konditionen från gång till gång. Pluggade lite när jag kom hem för att beta av alla uppgifter som ska vara klara innan jul.

Jag är väldigt glad och berörd denna dag då stora saker har påverkat mig till detta. Känns som jag svävar på molnen och att drömmarna har slagit in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback