Helgen...

Helgen gick fortare än fort. Har inte hunnit med alls det jag skulle göra känns det som. Lördagen ägnades åt studier fram tills 17 tiden då det var traditionell middag hos min faster ute i smedby. Alltid lika trevligt med god mat och mycket att prata o diskutera om. Ja i bland undrar man hur den äldre generationen har sådan stenkoll på personer i dagens Kalmar.

Idag sov jag ut och har sysslat lite med städning och tvätt här hemma. Har hunnut med att titta på en del sport på tv och sitter nu med en hemtenta i folkhälsa som aldrig vill ta slut. Kvällen blir mkt lugn med tankte på tidig föreläsning i morgon bitti. Ser jag fram emot !


Kommentarer
Postat av: Helena

Va söta :)

2008-11-02 @ 20:27:02
URL: http://hellebulle.blogg.se/
Postat av: Agneta

Kan inte göra annat än att le, underbart foto =).

2008-11-02 @ 21:08:18
Postat av: LillaSyster

Åhh, så fina ni e! Saknar Alva ännu mer nu...

2008-11-03 @ 10:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback