Fredag

Nu är man på fötter igen och det känns skönt med ny energi i kroppen. Sov länge idag också vilket tyder på att kroppen saknar ngt, vilket jag måste kolla upp. Brukar alltid ha en massa energi trots att jag inte sover mina 8 h. Vart ute och rört på mig så mkt som kroppen har tillåtit. Vart på långpromenad runt stensö och en sväng på stan. Letat lite böcker på akademibokhandeln men de hade inte det hemma så fick reservera det jag skulle ha. Är verkligen inne i en läspersiod nu, kanske inte så konstigt med tanke på årstiden men jag kan verkligen slappna av med en bok i famnen och lite mys runt om.

Framåt kvällen tog jag en promenad tillsammans med Sandra ut till hennes kvarter där det vankades tacos och idol. Ni vet kanske att idol inte riktigt är min grej att titta på, men det kan vara kul för omväxlingskull att se hur vissa gör bort sig för det är verkligen så jag ser på programmet. Men visst...det finns också talang. En perfekt myskväll med gott sällskap som man alltid får av denna underbara tjej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback