Snart dax för julfest

Upp tidigt i morse för promenad till simhallen där jag körde ett lugnt pass i vattnet, låg mer under vattnet än över kändes det som. Underbart att känna hur kroppen kommer i gång och jag tror inte det finns ngt mer avkopplande sätt för mig att samla kraft.

Annars ganska lugnt i skolan med igenom gång av skriven rapport från senaste LIA och efter det beräkningar manuellt på den stundande HPB:n. Och i morgon är det dax för julfest för oss friskvårdsstudenter på skolan som ska bli skoj. Julmat, sång och lekar, och en och annan 80-tals låt om jag får bestäma. PÅ söndag sticker jag till Stockholm för ikväll blev det klart men jag berättar mera senare hehe.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback