Ledighet!

Lovet är här vilket känns underbart. Att jag har tagit mig igenom denna termin trots livets förändringar har gjort mig ännu starkare som person. Tenta i morse som gick sådär, lång och svår. Lunchade ute på flyget med micke, pontus, matilda och sandra vilket var kanon. God mättande mat och trevligt snack även om det gick lite ur styr under vissa stunder hehe. Glad att jag har er ska ni veta.

Har sedan dess städat och rensat ur mitt förråd, fått lite struktur på det och slängt en massa kläder. Kul att hitta alla gamla rugbyprylar från tiden då man var ytterst vältränad *ler*. Ska fortsätta lite med det i morgon så det blir perfekt till jul. Annars en lugn kväll nu med en super film, apollo 13. Jag och Nasa, vad är det med mig.....hehe....

Lyssna och njut av 80-talets ljuva toner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback