Klar hälsoprofilbedömmare!

Då var 2 dagar HPB till enda och jag är nu hälsoprofilbedömmare vilket känns hur bra som helst. Verkligen något jag vill jobba med i framtiden och kanske den mest intressanta kursen vi har läst. Duktig lärare som verkligen visade engagemang hos oss elever och alla var nog lika nöjda som jag. Med hjälp av detta elementa vertyg och en stor del praktiskt erfarenhet så blir resultatet något belysande och användbart för de flesta företag. Visst kommer det att ta tid för att bli riktigt bra men vi har dataprogrammet till hjälp som underlättar i många lägen.

Mörkret faller på tidigt och det gäller att ta vara på soltimmarna så gott det går. Utöver min träning och kolhydratfattiga kost så promenerar jag även en timme om dagen. Och då i rask takt med musiken på. Har vissa mål jag vill uppnå och de ska inte vara speciellt orealistiska. Har dragit ned lite på den explosiva styrketräningen och simmar i stället för att inte lägga på mig muskler på fel ställen. Jag vill fortfarande vara smidig hehe....

Ska snart lägga in en lista och denna gången filmer från 80-talet. Mina favoriter från det bästa årtiondet!


hpbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback