Juldagen...

Årets mest överskattade utekväll juldagen är nuförbi och jag är helnöjd. Dock trött och seg men det var en super trevlig kväll i går. Var under stora dela av dagen hos pappa för att installera tv och hemmabio som jag åkt o köpt till han. Riktigt bra ljud och minst lika bra bild. Han skulle ha middag senare på kvällen så jag hjälpte till med förberedelserna innan jag åkte hem för att förbereda mig inför förfesten hos Robert o Anna. Väl där som kom hela kompisgänget en efter en och cidern smakade extra bra. Några timmar in på kvällen var det dags för musiktävling som Robert och jag hade knåpat i hop med all vår kunskap och list. Mycket lyckade frågor och alla var nöjda med detta inslag. Fortsatt drickande och sedan utgång till harrys. Bra musik som alltid, mycket italodisco som är dansvänligt. Hem lite innan stängningsdax för att avsluta kvällen med lite film och mat hemma. Mycket lyckad kväll med lagom folk ute vilket underlättar.

Idag lugnt med mat hemma hos pappa med systrarna. Det sista av julens läckerheter och vila med julkonsert från Köpenhamn. Hem för att se HV krossa SSK. Så dagen var oxå ganska så lyckad även om jag är ganska så sliten. Behöver en skön sömn i natt för att vara redo för nya upptåg i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback