Julafton

Barnen dag nummer ett är här, alltså julafton. En dag som alla andra för mig med skillnaden att man sitter ned, äter och åter äter. Väcktes av pappa vid 08 då han ville att jag skulle sätta på radion för att kusinerna skulle sjunga julsånger tillsammans. Var mitt inne i en underbar dröm så jag somnade om direkt för att sedan vakna några timmar senare. Ut till smedby för julfirande och mat vid 13. Trevligt med familjen och jag fick fina klappar. Passade på att ta en del foton och flest på alva som var så fin i sin klänning. Nu en lugn kväll med film och sedan mycket sömn innan morgondagens festligheter som jag ser fram emot.

Alva i sin fina klänning


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Myspys med jul. Ha det så skoj ikväll på juldagen. Festa lite åt mig också :)

2008-12-25 @ 17:34:16
URL: http://cockermatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback