Helgens sammanfattning

Julfesten i fredags blev lyckad, och då menar jag att jag har en känsla av att de flesta var nöjda med kvällen. Mat med sånger och sedan lekar på det. Lekar som artade sig högst oväntat hehe. Det är ju så att julen är en enda stor tradition, ja allt man gör ska göras år på år. Så nya influenser är alltid välkommet. En del försvann lite då och då och kvar blev en tapper skara festprissar som drog sig till harrys, men först lite förfest hos Pontus. Drack sangria vilket är mycket underskattat, jag blev fast helt enkelt. Fortsatt dansande och sedan tackade jag för mig.

Lugn lördag med luciafirande med familjen, och framför allt lilla alva som bara blir sötare och sötare för varje dag. Blir så glad av att bara se henne, får vara en del av hennes framtid.

Kom precis hem från Stockholm då som jag skrev jag skulle besöka idag. Och vad har en lantis som jag att göra i storstan? Ja inte mycket med tanke på stressen och jäktet i vimmlet av människor som rör sig åt olika håll i en faslia fart.
Pappa har köpt en bil som jag var uppe och hämtade. Och inte vilken bil som helst. Har sutti hem och njutit av kvaliten i motorn, komforten och lyxen. Ja ibland är livet underbart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback