Händelserik vecka

Dåligt med uppdateringar från min sidan vilket har sina förklaringar i mycket skolarbete och annat i tankarna. Vi gör oss redo för det sista rycket i skolan för denna terminen och det känns ganska bra faktiskt. Har ändrat mina kostvanor ganska mycket den senaste tiden. Ingår i ett lite projekt jag själv tillhandahåller hehe. På det stora hela ganska enkelt, jag byter ut en stor del av mina kolhydrater till mjölkprodukter eller frukt. Se hur kroppen fungerar och framför allt hjärnan som får en stor del av sitt bränsle genom kolhydrater.

Mycket praktiskt inför de sista teoretiska dagarna på HBN:n. Så det blir till att köra ett test på syrran och Tomas, ska bli intressant hur de står sig och vilka värden de får. Och om en vecka så är det dax för julfest som ska bli trevligt hihi. Ringde och beställde maten idag från 4:a kök vilket är ett säkert kort vid sådana tillställningar. Blir nog hur mysigt som helst, dock bara om jag får välja musiken !

Var på dop i söndags och det blev en del fotande på familjen och lilla alva ! Jag tillsammans med mina systrar på bilden nedanför....


Dop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback