Du

December månad och det är mörkt ute. Vinden susar förbi och träden är helt kala från löv. Allt är mörkt men tittar jag upp så finns du där och tittar ned på mig. Blinkande ögon som får mig att le lite på läpparna, se att du älskar mig lika mycket som jag alltid älskat dig. Du har gjort mig till den jag är idag, fått mig till den starka unika kille som har så mycket känslor inom sig. Du fick mig att välja livet, att leva lycklig, att få välja och vara den jag är. Du tog mig för Karl, du gav mig värme och trygghet, ömhet och kärlek. Jag älskar dig mamma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det sägs att tiden läker alla sår, men det stämmer inte riktig. Såren finns alltid kvar men de förblir inte alltid så djupa. En saknad och tomhet kommer alltid finnas där som ingen kan ersätta. Men det blir lättare även om saknaden och tankarna ibland tar väldigt stor plats, men av erfarenhet så vet jag att det kommer bli lite lättare...och jag hoppas och tror att det kommer bli så även för dig..

2008-12-06 @ 00:22:30
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=RRUVUuR-W60



En jättefin låt med en text som berör mig...kanske berör texten dig också...

2008-12-06 @ 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback