Dessa vakter...

De sista dagarna av året går fort och snart är nyårsafton här. Vilat upp mig ordentligt utan träning på gymmet, dock promenader varje dag vilket kan behövas. Hur som helst så var vi ett gäng hos syrran i går och drack lite alkoholhaltiga drycker för att sedan dra oss in till stan i det kyliga vädret. När vi kom till harrys så var kön ringlande lång och jag tvekade redan där men gick ändå och ställde mig sist med de andra. Detta med köer är inget för mig efter att ha stått i kö på strand förra sommaren i 3h och 40 min, hur funtad nu man får vara. Men dessa osmidiga och inkompetenta vakter låter  kön ringla på i snigelfart, då fick jag nog och gick vidare. Ledsamt att en stor kedja som harrys sviker sina besökare gång på gång. Vidare till ett hotell av den gamla varianten där champagnen flödade och den rätta musiken spelades.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback