Året

Jag lämnar detta året med tankar åt dig mamma. Året då min mamma gick ur världen och numera tillbringar hon sina dagar uppe i himmlen där jag kommer göra henne sällskap när det är dags för mig att lämna jordelivet. Det tog tid att inse att det var så allvarigt som det var, och ingen trodde nog att det skulle gå så långt som det gjorde. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig däruppe, vad du har gjort för mig och mina familjemedlemmer. För en familj det var ju det vi var tillsammans och den tiden kommer alltid finns i våra tankar. Du uppfostrade oss barn till vad vi idag är. Jag är så otroligt tacksam för livet du gav mig och åren du gjorde till livets bästa. Jag kommer gå vidare de vet du, du vet att jag kommer bli något stort och det är tack vare dig mamma. Jag kommer berätta om mitt liv när vi ses i framtiden. Jag älskar dig så !



Det finns ljusa punkter från detta året också. Och det fick du också uppleva mamma. HV71 tog SM-guld, vilket är enormt stort för mig och hela småland. Kalmar FF tog likaså guld men då i fotboll. Väldigt viktigt för staden Kalmar.

Ett liv har kommit till jorden. Emma födde lilla Alva som är så underbar och som jag älskar så mycket som resten av familjen. Livet kommer att gå vidare, det finns inga andra alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback