Underbart väder

Ännu en skön natts sömn efter halsflussen, sover fantastiskt bra i denna säng. Sedan in till stan för att fixa till håret vilket var bestämt sedan tidigare. Är verkligen en stammis hos min frisör, jag blir alltid nöjd och vi har alltid mycket att prata om. På med musiken i lurarna och sedan en tur på stan, med allt vad dessa affärer har att erbjuda. Dagens inplanerade träning var underbar att genomföra, kroppen kändes starkare än på länge.

Ett av mina absolut största intressen är musik och då främst musiken från det glada 80-talet. Allt gjordes med känsla och passion, vilket enligt mig har stor del i framgången för så många artister och band från detta årtionde. Här kommer en av mina absolut största favoriter, en låt som fick mig helt besatt och jag vet inte hur många gånger den har spelats i mina lurar!

Checka länken till höger......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback