Träning idag....

En underbar dag och kroppen var till 100% motiverad och förberedd för gymmet. Tränar då på Nautilus här i Kalmar vilket jag mer eller mindre har gjort i 10 år. Gillar själva Nautilus konceptet, att man tränar musklerna i maskiner och man göra det utan vila mellan varje maskin. Dessutom ett antal rep. Jag brukar också ta in en del fria vikter men med lagom stor mängd. Har testat de andra gymmen i stan men är helt klart nöjd med det jag har, bra instruktörer också...som vet vad de pratar om. Detta med gymtänket har gott överstyr för länge sedan. Ser alldeles för många som tränar fel, lyfter snett, utan uppvärmning eller annan träning som alternativ. Men vill de göra det så fine för mig, det är deras kroppar de förstör.  För mig är det otroligt vikigt att vara motiverad och verkligen känna efter så att kroppen klarar av att ge allt vad den har, annars så stannar jag hellre hemma eller göra någon annan fysisk aktivitet...



Var också en sväng på stan och inhandlade en hel del kläder. Gillar detta med rea, vilket det i och för sig är året runt numera hehe men jag får alltid en lyckokänsla inom mig när jag lyckats spara in massa pengar. Dax för lite film nu.....St Elmos Fire....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback