Regn, OS och Fotboll.....

Skönt  med ledighet, men om en vecka drar studierna i gång igen. Känner mig verkligen jättemotiverad, fått schemat och förberett mig mentalt på det som komma skall. Har annars vart en lugn dag med mycket OS tittande, var sista dagen idag och visst är det vemodigt att allt är över. Detta magnifika skådespel som väcker så mycket starka känslor och tårar. Jag älskar OS och har inte missat ett spel sedan 1988 då jag satt uppe en del trots min ringa ålder av 7år hehe. Tog mig också en långpromenad ned till båten för att ösa ur den på allt vatten som öst ned de senaste dagarna. Vill ha fint väder igen, eller lugnt väder på sjön utan blåst och vindar. så man kan bege sig ut igen. Världens bästa avkoppling, lugnet infaller sig direkt när man lämnat bryggan. Var hemma hos Tomas och följde våra röda bröder i deras kamp mot första SM-guldet vilket gick väldigt bra. 4-1 bort mot GAIS. Nu ser jag fram emot en natts skön sömn igen, med Aslan bredvid mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback