Helgens händelser

Blev inget skrivande i går så jag sammanfattar gårdagen lite kort. Körde ett simpass efter frukost vilket var helt underbart, men dock mkt folk i rörelse runt om...men men....jag njöt till fullo. Sedan ut på stan en sväng för att hitta jeans vilket var svårare än jag trodde och jag gick hem tomhänt. Men ska lösa det senare i veckan, har hittat en del på nätet som ser intressanta ut. Framåt kvällen så kände jag, Tomas och Jörgen för en liten sväng till vårat kära harrys där vi hade det trevligt. Träffade en gammal klasspolare från gymnasiet som jag inte träffat på år och dagar. Han var utbildad träslöjdslärare vilket var intressant och kul att veta.

Fint väder idag så jag och pappa tog oss ned till båten där höggravida Emma och hennes sambo Anders anslöt med lite fika, vi satt där nere och glassade oss i solen och hade det allmänt trevligt. Sedan en liten tur på sjön runt stadens inre, det slog mig verkligen vilken fantastiskt vacker stad man bor i, känslan höjs när man ser den ur andra perspektiv.

Dax i morgon för studierna igen då, eller i morgon ska vi har lite aktiviteter för KY4 vilket ska bli trevligt och intressant hehe.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback