Framtiden

Framtidsplaner.......jag har suttit stora delar av dagen och gått igenom utbudet av företag i regionen som inriktar sig på detta med friskvård och hälsa. Och visste finns det massvis men de flesta är åt hälsohållet och de flesta praktiskt inriktade. Som tex massörer, olika spa, gym osv....listan kan göra lång. Det gäller att hitta sin egna nisch och jag har en affärside som jag har klurat på ett ganska bra tag nu. Marknaden är helt klart öppen för min ide, det gäller bara att slå till vid rätt tidpunkt. Det är min framtid  vi pratar om och jag ser helt klart med tillförsikt inför den.

Annars har dagen vart lugn. Är inne i en läsperiod där många politiska biografier betas, är nu inne på Göran Persson...ganska tråkig gubbe men som var i en intressant position. Har för övrigt beställt en del kläder från nätet, ännu en kavaj bla. som jag nog får säga är mitt favoritplagg. Träningsfri dag också, vilket behövdes...musklerna sved i morse men i morgon är det dax igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback